AR i VR w edukacji i terapii dziecka z niepełnosprawnością intelektualną

Autor

  • Klaudia Piotrowska-Madej Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
  • Paweł Lewandowski Software-Solutions
  • Łukasz Madej Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie

Słowa kluczowe:

Augmented reality, virtual reality, education, therapy

Abstrakt

The article presents educational values and dangers related to the use of augmented and virtual reality technology. Selected applications available on the Polish market and solutions dedicated to children with disabilities developed by the authors were presented, too.

Opublikowane

2021-09-28

Jak cytować

Piotrowska-Madej, K., Lewandowski, P. ., & Madej , Łukasz. (2021). AR i VR w edukacji i terapii dziecka z niepełnosprawnością intelektualną. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia Paedagogica, 12, 110–125. Pobrano z https://studiapaedagogica.uken.krakow.pl/article/view/8551

Numer

Dział

Artykuły