AR i VR w edukacji i terapii dziecka z niepełnosprawnością intelektualną

Authors

  • Klaudia Piotrowska-Madej Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
  • Paweł Lewandowski Software-Solutions
  • Łukasz Madej Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie

Keywords:

Augmented reality, virtual reality, education, therapy

Abstract

The article presents educational values and dangers related to the use of augmented and virtual reality technology. Selected applications available on the Polish market and solutions dedicated to children with disabilities developed by the authors were presented, too.

Published

2021-09-28

How to Cite

Piotrowska-Madej, K., Lewandowski, P. ., & Madej , Łukasz. (2021). AR i VR w edukacji i terapii dziecka z niepełnosprawnością intelektualną. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia Paedagogica, 12, 110–125. Retrieved from https://studiapaedagogica.uken.krakow.pl/article/view/8551

Issue

Section

Artykuły