Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
UNIWERSYTET KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ
W KRAKOWIE
Search
Open Menu
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia Paedagogica
Main
Current
Archives
Contact
Submissions
Redakcja i Rada naukowa
O czasopiśmie
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 12 (2019)
Vol. 12 (2019)
Published:
2021-09-28
Full Issue
St Paedagogica 12 (2019) - cały (Język Polski)
Artykuły
Zaburzenia ze spektrum autyzmu – analiza różnic i podobieństw głównych nurtów terapeutycznych behawioralnego, poznawczego i neurorozwojowego w praktyce edukacyjne
Anna Bombińska-Domżał
5-20
St. Ped. Bombińska 5-20 pdf (Język Polski)
Teoretyczne uwarunkowania prawidłowości i nieprawidłowości rozwoju mowy
Maria Durek
21-30
St. Ped. Durek 21 - 30 pdf. (Język Polski)
Konstrukcje językowe dzieci przedszkolnych jako realizacja procesów kognitywnych
Ewa Brzdęk
31-46
St. Ped. Brzdek 31 - 46 pdf. (Język Polski)
Sposoby komunikacji swoich potrzeb matkom przez dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej
Magdalena Rybka
47-60
Kompetencja językowa i komunikacyjna dzieci z zespołem Aspergera (ZA)
Agnieszka Bukowy
61-73
Dyrektor szkoły jako menedżer oświaty
Magdalena Leżucha
74-89
St. Ped. Lezucha 74 - 89 pdf. (Język Polski)
Znaczenie polskiej grupy wsparcia dla rodziców dzieci z niepełnosprawnościami i zaburzeniami mieszkających w Wielkiej Brytanii objętych angielskim systemem nauczania na przykładzie działalności „Wagonika Integracyjnego – grupy wsparcia dla Rodziców Dzieci o Specjalnych Potrzebach Eduakcyjnych"
Patrycja Gołąbek-Jonak
90-99
St. Ped. Gołabek 90 - 99 pdf. (Język Polski)
Przykładowy plan badań głosu i mowy dzieci z zespołem Downa z zastosowaniem nowoczesnych narzędzi diagnostycznych
Jolanta Zielińska
101-109
St. Ped. Zielińska 101 - 109 pdf. (Język Polski)
AR i VR w edukacji i terapii dziecka z niepełnosprawnością intelektualną
Klaudia Piotrowska-Madej, Paweł Lewandowski, Łukasz Madej
110-125
St. Ped. Madej i in. 110 - 125 pdf. (Język Polski)
Nadmierne korzystanie z mediów a zaburzenia integracji sensorycznej (na przykładzie małego dziecka)
Monika Gumulak
126-135
Niepełnosprawność oczami internautów. Analiza treści memów zamieszczonych na portalu demotywatory.pl
Rafał Fudala
St. Ped. Fudala 136 - 146 pdf. (Język Polski)
Multimedialny świat dzieci a świadomość rodziców
Andrzej Kobiałka
147-159
St. Ped. Kobiałka 147 - 159 pdf. (Język Polski)
Language
English
Język Polski
Make a Submission
Make a Submission
Keywords
Information
For Readers
For Authors
For Librarians